Wijziging

ABN AMRO

Van: ABN AMRO
Verzonden: woensdag 18 november 2020 04:48
Aan: **********@************
Onderwerp: Wijziging

Geachte relatie,

Uit ons klantenbestand is naar voren gekomen dat u nog geen gebruik
maakt van onze nieuwe betaalpas. Het gebruik van uw huidige betaalpas
komt te vervallen en wordt binnen enkele dagen gedeactiveerd. U kunt
dan niet meer betalen of geld opnemen van uw betaalrekening(en) bij de
ABN AMRO bank. Het is niet mogelijk om uw betaalpas te deblokkeren.

Bij de ABN AMRO bank willen wij u de best mogelijke producten
aanbieden om ervoor te zorgen dat u optimaal en zorgeloos gebruik kunt
maken van onze betaaldiensten. Zowel vandaag, morgen en in de
toekomst. Om dit te kunnen doen en u een
buitengewone,gepersonaliseerde service te kunnen bieden die volledig
op u is toegesneden, moet u in bezit zijn van ons nieuw betaalproduct.

Wij verzoeken u om kosteloos de nieuwe betaalpas aan te vragen. Ga naar
** *************** (Link) zodat u veilig gebruik kunt blijven maken van de
betaaldiensten bij de ABN AMRO bank. De nieuwe betaalpas ontvangt u
binnen enkele dagen.

Heeft u nog vragen?
Meer informatie vindt u op onze site. Staat het antwoord er niet bij? Neem
dan contact met ons op. Wij helpen u graag!

Alvast hartelijk dank voor uw medewerking.

Met vriendelijke groet,
ABN AMRO N.V.

Valse e-mail