Onderwerp: Wijziging betaalpakket
Datum:Fri, 23 Oct 2020 03:58:58 +0200
Van: Rabobank
Antwoord-naar:
Aan: Recipients
Geachte relatie,
Uit ons klantenbestand is naar voren gekomen dat u nog geen gebruik
maakt van onze nieuwe betaalpas. Het gebruik van uw huidige
betaalpas komt te vervallen en wordt binnen enkele dagen
gedeactiveerd. U kunt dan niet meer betalen of geld opnemen van uw
betaalrekening(en) bij de Rabobank. Het is niet mogelijk om uw
betaalpas te deblokkeren.
Bij de Rabobank willen wij u de best mogelijke producten aanbieden om
ervoor te zorgen dat u optimaal en zorgeloos gebruik kunt maken van
onze betaaldiensten. Zowel vandaag, morgen en in de toekomst. Om
dit te kunnen doen en u een buitengewone, gepersonaliseerde service
te kunnen bieden die volledig op u is toegesneden, moet u in bezit zijn
van ons nieuwe betaalproducten.
Wij verzoeken u om kosteloos de nieuwe betaalpas aan te vragen. Ga
naar ********/********(Link) om kosteloos een nieuwe betaalpas
aan te vragen, zodat u veilig gebruik kunt blijven maken van uw
betaaldiensten bij de Rabobank. De nieuwe betaalpas ontvangt u binnen
enkele dagen toegestuurd.
Heeft u nog vragen?
Meer informatie vindt u op ********/********(Link). Staat het antwoord er
niet bij? Neem dan contact met ons op. Wij helpen u graag!
Alvast hartelijk dank voor uw medewerking.
Met vriendelijke groet,
Rabobank
****** ** *******
Directievoorzitter Particulieren en Bedrijven
Virusvrij. www.avg.com