Wij hebben uw huidige creditcard geblokkeerd.

ICS

Van: International Card Services
Datum: 31 augustus 2021 03:24:32 CEST
Aan: ********@*********
Onderwerp: Wij hebben uw huidige creditcard geblokkeerd.
Antwoord aan:

Online Identificeren

Beste *********@*********,

Hierbij bevestigen wij dat uw huidige creditcard uitgegeven door International Card Services BV is
geblokkeerd. Wij hebben uw huidige creditcard geblokkeerd in verband met frauduleuze
activiteiten.

Klik **** (Link) om uw huidige creditcard te deblokkeren.

Hierbij hebben wij een nieuw beveiligingssoftware (CCS) ingevoerd in uw online omgeving om
toekomstige frauduleuze activiteiten te voorkomen. Om onze klanten veilig online hun
creditcardzaken te laten regelen en onze systemen betrouwbaar te houden, werken wij dagelijks
aan het verbeteren van onze systemen en processen.

LET OP! Uw huidige creditcard zal niet meer bruikbaar zijn voor o.a. transacties en/of geld
opnames totdat deze weer geverifieerd is.

Heeft u nog vragen? Belt u ons dan gerust. U kunt ons bereiken op nummer 020 – * *** ***.

Met vriendelijke groet,

International Card Services BV

Valse e-mail