Wij hebben u geprobeerd telefonisch te bereiken.

Kamer van Koophandel

Van: noreplykvk
Verzonden: Thursday, 20 April 2023 21:12
Aan: ******@*******
Onderwerp: Wij hebben u geprobeerd telefonisch te bereiken.

Geachte ondernemer,

Wij hebben u geprobeerd telefonisch te bereiken, maar tevergeefs.

In het registratiesysteem blijkt dat uw persoonsgegevens onvolledig ingediend zijn.

Vanaf 1 januari 2023 zijn wij verplicht onze klanten te vragen om de actualiteit van
de persoonsgegevens te identificeren.

Dit kan snel en veilig via onze beveiligde omgeving [ Mijn KVK]

Let op! Werkt u uw persoongegevens niet bij , zijn wij verplicht het bedrijfsvorm
als inactief te melden en heeft u geen recht meer op een KVK-registratie.

Mijn KVK (Link)

Wanneer is mijn wijziging zichtbaar?

Als je je wijziging juist en volledig aan ons hebt doorgegeven , verwerken wij deze binnen 2
dagen in het Handelsregister.

Heb je nog vragen of opmerkingen?

Neem contact (Link) op met ons Service Center.

We horen graag je mening

Om onze dienstverlening te verbeteren, willen we je graag een paar vragen stellen.

Het vullen van de vragenlijst duurt ongeveer 1 minuut.

Geef je mening (Link)

Met vriendelijke groet,

KVK

Valse e-mail