We vragen naar de actualiteit van je gegevens

Knab Bank

Van: Knab Servicedesk
Aan: ********@********
Datum: 03-11-2020 05:03
Onderwerp: We vragen naar de actualiteit van je gegevens

Je opnieuw identificeren bij Knab
Zijn je klantgegevens nog actueel?

|
Geachte heer/mevrouw ****,

We doen er alles aan zodat je veilig kunt bankieren. Naast de maatregelen
die wij nemen, is ook je eigen bijdrage van belang. Daarom willen wij jouw
als onze klant erop attenderen je meest recente (contact-)gegevens bij te
werken.

Meer informatie over waarom je opnieuw dient te identificeren kan je
natuurlijk vinden op onze website **********/********/********(Link). Je
wordt verzocht zo spoedig mogelijk opnieuw te identificeren om optimaal
gebruik te kunnen maken van al onze diensten.

Opnieuw identificeren bij Knab
Elke klant bij Knab moet zich opnieuw identificeren en een aantal vragen
over zijn/haar rekening beantwoorden. De volgende veiligheidsprocedure
hanteren wij om er zeker van te zijn dat we te maken hebben met de
rechtmatige accounthouder van deze desbetreffende Knab rekening.

Ga naar *******/*******(Link), om je huidige gegevens opnieuw te
identificeren.

Denk aan je eigen veiligheid en identificeer je klantgegevens optijd om
onnodige complicaties tijdens het bankieren te voorkomen. Houd je knab
bankpas en cardreader bij de hand tijdens deze procedure.

Met vriendelijke groet,

Knab Servicedesk

 

Valse e-mail