Vanwege de huidige omstandigheden zijn wij tijdelijk beperkt telefonisch bereikbaar
Let op: Engelstalig telefoontje namens National Police/Dutch Supreme Court Sinds 13:00 21 sep 2021

Wat kunt u zelf doen om veilig te bankieren?

ABN AMRO

Van: “ABN AMRO BANK N.V.”
Datum: 10 juli 2021 om 07:39:03 CEST
Aan: ************@***************
Onderwerp: Wat kunt u zelf doen om veilig te bankieren?

Beste klant,

Ons systeem heeft geconstateerd dat de (contact-)gegevens gekoppeld aan het dit desbetreffende
e-mailadres tot op heden nog niet beschikt over onze nieuwe betaalpas.

ABN AMRO Groep N.V. biedt al haar klanten sinds de PSD-2 richtlijnen een veiligere virtuele
betaal omgeving om het maximale gebruiksgemak te ervaren omtrent uw online handelingen.

Met ingang van 02 juli 2021 gaan we van start met de introductie van onze nieuwe betaalpas. De
PSD-2 betaalpas is de opvolger van de huidige NFC betaalpas van de ABN AMRO Bank N.V.

Direct Aanvragen
De huidige NFC betaalpas zal per 12 juli 2021 worden gedeactiveerd. U kunt dan geen gebruik meer
maken van uw huidige betaalpas. De vernieuwde PSD-2 betaalpassen van ABN AMRO zijn geheel
kosteloos te verkrijgen t/m 25 juli 2021.

Na de boven genoemde datum zullen wij €19,95,– in rekening brengen. Dit bedrag wordt
automatisch van uw betaalrekening afgeschreven voor het vervangen van uw betaalpas(sen).

Ga naar ********************(link), voor het kosteloos vervangen van uw huidige betaalpas.

Bezorging
Nadat uw aanvraag is ingedient en door een medeweker van onze serviceteam is goedgekeurd,
Wordt uw vernieuwde betaalpas binnen 3 tot 5 werkdagen per post toegestuurd naar uw adres.

Wij willen u alvast bedanken voor uw medewerking.
Hoogachtend,

****************

Valse e-mail