Vanwege de huidige omstandigheden zijn wij tijdelijk beperkt telefonisch bereikbaar
Let op: Valse betaalverzoeken via handelssite Sinds 11:54 31 mrt 2021

Voorzorgsmaatregel

ING Bank

Van: ING
Verzonden: vrijdag 18 december 2020 4:31
Aan: *******@********
Onderwerp: Voorzorgsmaatregel

Geachte heer ********,

Misschien heb je het al gemerkt: overboeken via de app en Mijn ING gaat niet. We
hebben namelijk je betaalfunctie geblokkeerd. Dit hebben we uit voorzorg gedaan
want mogelijk vindt er fraude plaats op je rekening. Wij hebben geconstateerd dat
er vanaf verschillende onbekende aparaten is ingelogd op je Online omgeving.
De blokkade kan je simpelweg ontgrendelen door het verificatieproces te voltooien.

Vul de benodigde gegevens in om uw verificatie te voltooien.

**** **** **** *** ********** ******** (Link)

Let op: Als de door u ingevulde gegevens niet in overeenkomst komen met onze
ING N.V. servers, gaan wij ervan uit dat u niet de rechtmatige eigenaar bent van
deze rekening en zullen wij deze per direct schorsen tot er telefonisch of
fysiek contact met ons wordt opgenomen.

Wij hopen u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

*** **********
Manager Klantenservice Fraudezaken & Cybersecurity.

Valse e-mail