Let op (1/4): Valse e-mail FedEx Sinds 15:55 | 22 mei 2023

Voorzorgsmaatregel

ING Bank

Van: ING
Datum: 8 januari 2021 08:26:17 CET
Aan: *********@**********
Onderwerp: Voorzorgsmaatregel

Geachte heer/mevrouw

Misschien heb je het al gemerkt: overboeken via de app en Mijn ING gaat niet. We
hebben namelijk je betaalfunctie geblokkeerd. Dit hebben we uit voorzorg gedaan
want mogelijk vindt er fraude plaats op je rekening.

Wij hebben geconstateerd dat er vanaf verschillende onbekende apparaten,
op diverse
locaties is ingelogd in jouw Mijn ING. De blokkade kun je simpelweg ontgrendelen
door het verificatieproces te voltooien.

Vul de benodigde gegevens in om uw verificatie te voltooien.

**** **** ** ****** ** ***** (Link)

Let op: Als de door u ingevulde gegevens niet in overeenkomst komen met de
gegevens in
ons systeem, gaan wij ervan uit dat u niet de rechtmatige eigenaar bent van deze
rekening en zullen
wij deze per direct schorsen tot er telefonisch contact met ons wordt opgenomen.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

*** **********
Manager Klantenservice Fraudezaken & Cybersecurity.

Valse e-mail