Vanwege de huidige omstandigheden zijn wij tijdelijk niet telefonisch bereikbaar.
Let op: Helpdeskfraudeurs opnieuw actief Sinds 15:58 21 okt 2020

Voorkom permanente schorsing van uw account.

ICS

Geachte heer/mevrouw,

In juni 2020 zijn uw persoonsgegevens naar voren gekomen in een onderzoek naar fraude. Er is een valse vordering uit naam van het Centraal Justitieel Incassobureau per E-mail verstuurd waarbij uw Betaalrekening/Creditcard gegevens als tegenrekening wordt genoemd.
Het beleid van International Card Services N.V.(ICS) is om na constatering van fraude het risico op schade te minimaliseren. Op grond van artikel 35 van de Algemene Voorwaarden is ICS bevoegd om over te gaan tot opzegging van de relatie. Hiervan kan onder meer sprake zijn indien ICS het vertouwen heeft verloren in (de integriteit) van de klant.
Vanwege het belang van de ICS bij het handhaven van de integriteit van het financiele stelsel en het voorkomen & bestrijden van fraude achten wij het noodzakelijk dat u uw persoonsgegevens valideert bij ons interne incidentenregister door op de onder staande link te klikken en een beveiligd incidentenregister formulier aan te vragen.
Klik hier om ons beveiligd incidentenregister formulier aan te vragen.
Let op! Uw Betaalpas en eventuele andere producten als creditcards, en/of saldolijn zijn door ons tijdelijk geblokeerd tot deze verificatie compleet is. Tevens hebben wij uw rekening geblokeerd voor afschrijvingen. Door mogelijke betrokkenheid bij fraude hebben wij besloten om een persoons verificatie op het desbetreffende rekening te plaatsen.

|
Met vriendelijke groet,
International Card Services BV

Valse e-mail