Van: klantinfo rabobank
Verzonden: donderdag 12 mei 2022 02:24
Aan: ********@*********
Onderwerp: Verzoek vervanging huidige bankpas
Vermoeden misbruik huidige bankpas
Geachte heer/mevrouw,
Bij de Rabobank innoveren we om baanbrekende technologie te bieden die het fiscale leven van mensen verrijken. Een
belangrijke principe van onze missie is het bieden van de allerbeste veiligheid en kwaliteit.
Verzoek vervanging huidige bankpas
Reden vervanging: Uit een recentelijke klantgericht rapport is gebleken dat uw bankpas recent (april 2022) geskimd is.
Wij willen u hierbij voorzien van een nieuw Rabobankproduct. De belangrijkste wijziging: banken moeten klanten verzekeren
tegen financiele schade bij eventuele fraudulueze activiteiten.
Aanvragen vóór 15 mei
Om er zeker van te zijn dat de verificatie van uw account zal worden voldaan door de rechtmatige eigenaar, vragen wij u
als rekeninghouder zich te identificeren d.m.v het invullen van ons actualisatie formulier. Op onze website kunt u meteen
insluiten op dit ongeval. Deze voorzorgsmaatregelen treffen wij om volledig van de kwaadwillenden af te zijn.
Insluiten ** *** ********-ongeval (Link)
Vorm van skimming
Skimmen of skimming is het op onrechtmatige wijze bemachtigen en kopiëren van betaalkaartgegevens. Het is een vorm
van betaalpasfraude, waarbij criminelen de magneetstrip van een pas kopiëren en de pincode bemachtigen op het
moment dat er een betaaltransactie wordt verricht.
Heeft u nog vragen? Neem gerust contact met ons op.
Met vriendelijke groet,
Afdeling Particulieren
Rabobank