Let op: Scan geen QR-code van onbekenden! Sinds 12:35 19 jun 2019

Verificatie formulier 2019

ING Bank

Beste klant,

Uit een recent onderzoek naar uw Mijn ING bankieren is zojuist gebleken dat u betaalproduct niet (volledig) voldoet aan de huidige algemene voorwaarden die de ING Bank van u vereist als klant.
Ook introduceren wij ons vernieuwde betaalpas wij vragen van u de vernieuwde betaalpas aan te vragen in ons online klanten paneel. Nadat uw aanvraag is bevestigd ontvangt u binnen enkele dagen een bevestigings mail met verdere informatie met betrekkng tot ontvangst van de vernieuwdee betaalpas

Uit voorzorgsmaatregelen willen wij dat u een verificatie verricht voor het controleren van het gebruik van uw Mijn ING Online. Verricht u deze veiligheidsprocedure niet dan zijn wij genoodzaakt uw ING betaalrekening(en) tijdelijk te deactiveren.

Het activeren van uw Mijn ING Online account kan dan alleen nog worden verricht door een van onze medewerkers in het dichtstbijzijnde ING Kantoor bij u in de omgeving.
U kunt uw account gebruik controleren door op de onder weergeven button te klikken die u zal doorverwijzen naar ons klantenpaneel voor het bijwerken van uw Mijn ING Online.

>Mijn ING Online bijwerken

We zijn er voor je via chat, telefoon, social media of op kantoor. Hier vind je onze contactgegevens. Wij beantwoorden je e-mail naar aanleiding van deze e-mail niet.
Voor de zekerheid: wij vragen nooit naar codes of wachtwoorden.

Valse e-mail