Van: International Card Services
Beantwoorden – Aan:
Datum: maandag 6 september 2021 om 05:37
Aan: ***********@**********
Onderwerp: Vereiste update voor uw Mijn ICS
Voorkom blokkade op uw Mijn ICS account
Geachte heer/mevrouw,
Uit onze administratie is gebleken dat u de twee-factor authentcatie nog niet heeft geactiveerd.
Deze beveiligingsmethode is vanaf 1 Januari 2021 ingegaan zodat we de veiligheid van onze
klanten nog beter kunnen waarborgen tegen fraude.
Wij verzoeken u ook daarom de twee-factor authenticatie alsnog in te stellen, mocht u dit nog
niet vóór morgen 6 September 2021 gedaan hebben dan kunt geen gebruik meer maken van
uw Mijn ICS account totdat u dit wel gedaan hebt.
Hoe activeer ik de twee-factor authenticatie?
U activeert de twee-factor authenticatie door uw account opnieuw te verifiëren. Na het volgen
van de aangegeven stappen zal deze gelijk geactiveerd zijn, hier hoeft u dus verder niets meer
voor te doen.
Het activeren van de twee-factor authenticatie kan via de volgende link: *.**/*******-
verificatie (Link) (u dient zelf de link te kopieëren en te plakken in uw webbrowser).
LET OP!: Het kan voorkomen dat, door de drukte op onze servers de pagina’s
niet altijd even snel laden. In geval van foutief laden van de pagina (504
Gateway Time-out) kunt u deze handmatig herladen. Onze excuses voor het
ongemak.