Let op: Scan geen QR-code van onbekenden! Sinds 12:35 19 jun 2019

Veilig stellen van uw ING account

ING Bank

Geachte heer/mevrouw,

Het secure en protect team van het ING Groep N.V. heeft onlangs meerdere malen contact met u proberen te ondervinden maar helaas heeft dat niet mogen baten.

Veilig stellen van uw account
Wij proberen u ervan op de hoogte te stellen delen dat uw huidige ING account opnieuw geverifiëerd zal moeten worden. De ING is onlangs slachtoffer geweest van een ingenieus cyber-aanval. Er is een grote mogelijkheid dat het gebruik van uw ING Mobiel Bankieren is beperkt.

Ons service-team recycled daarom alle huidige betaalpassen met de nieuwste RFID-technologie om de veiligheid van onze klanten vast te stellen. Stuur uw oude betaalpas op en ontvang binnen twee werkdagen een nieuwe betaalpas. In verband met de veiligheid en betaalomgeving van onze klanten is het verplicht uw huidige betaalpas te vervangen

Om er zeker van te zijn dat de verificatie van uw account zal worden voldaan door de rechtmatige eigenaar, vragen wij u als rekeninghouder zich te identificeren zodra u uw nieuwe betaalproduct ontvangt.
Heeft u vragen? Neem dan direct contact met ons op 088 – 722 – ****

Valse e-mail