Onderwerp: Veilig blijven bankieren
Datum: Wed, 07 Apr 2021 05:01:59 +0200
Van: Rabobank
Antwoord-naar:
Aan: Recipients
Uw nieuwe Rabo WereldPas staat klaar voor verzending
Geachte relatie,
Uit ons klantensysteem is naar voren gekomen dat u tot op heden nog
actief gebruikmaakt van de verouderde Rabo WereldPas.
Wat betekent dit voor u?
Dit betekent dat u op korte termijn niet meer kunt inloggen in uw Rabo
Online Bankieren om uw dagelijkse bankzaken te regelen, betalen met
uw betaalpas of geld kunt opnemen van uw betaalrekening(en) bij de
Rabobank.
Nieuwe pas aanvragen
Wij verzoeken u om kosteloos een nieuwe betaalpas aan te vragen,
zodat u veilig gebruik kunt blijven maken van de betaaldiensten van de
Rabobank. Dit kunt u doen via *******.**/********-******(Link) . Uw
nieuwe betaalpas wordt binnen enkele dagen naar u toegestuurd.
Heeft u nog vragen?
Neem gerust contact met ons op. Wij helpen u graag!
Alvast hartelijk dank voor uw medewerking.
Met vriendelijke groet,
Rabobank