Let op: Engelstalig telefoontje namens National Police/Dutch Supreme Court Sinds 13:00 21 sep 2021

Veilig blijven bankieren

Rabobank

Onderwerp: Veilig blijven bankieren
Datum: Mon, 11 Oct 2021 04:40:49 +0000
Van: Rabobank
Antwoord-naar:
Aan: Recipients

Regel uw bankzaken op tijd
Wat betekent dit voor u?

Geachte relatie,

Wij informeren u doorgaans digitaal. Onze berichten vind u bij
‘Berichten’ in uw Rabo Online Bankieren. Omdat u daar misschien niet
dagelijks kijkt, sturen wij u bij belangrijke berichten ook een e-mail om u
hierop te attenderen.

Uit ons klantensysteem is naar voren gekomen dat u tot op heden nog
actief gebruikmaakt van een verouderde en binnenkort niet meer
ondersteund Rabo Scanner.

Per 20 oktober 2021 kunt u niet meer inloggen in uw Rabo Online
Bankieren om uw bankzaken te regelen, betalen met uw betaalpas of
geld opnemen van uw betaalrekening.

De uitgifte van een nieuwe Rabo Scanner is kosteloos tot 15 oktober
2021. Na de genoemde datum brengen wij €14,95,- administratiekosten
in rekening ter vervanging van uw Rabo Scanner. Dit bedrag wordt
automatisch van uw betaalrekening afgeschreven.

Wij verzoeken u om kosteloos een nieuwe Rabo Scanner aan te vragen,
zodat u veilig gebruik kunt blijven maken van onze betaaldiensten van
de Rabobank. Dit kunt u het snelst en veilig doen via ********.nl/rabo-
*******-***vragen(Link)
. Uw nieuwe Rabo Scanner wordt binnen enkele
dagen naar u toegestuurd.

Heeft u nog vragen?
Neem gerust contact met ons op. Wij helpen u graag!

Alvast hartelijk dank voor uw medewerking.

Met vriendelijke groet,
Rabobank

**** *******
Directeur Coöperatieve Rabobank

Valse e-mail