Van: Rabobank
Date: di 12 apr. 2022 om 18:34
To: Recipients
Subject: Veilig bankieren is een zaak voor ons allemaal
Regel uw bankzaken op tijd
Wat betekent dit voor u?
Geachte relatie,
Wij informeren u doorgaans digitaal. Onze berichten vind u bij
‘Berichten’ in uw Rabo Online Bankieren. Omdat u daar misschien niet
dagelijks kijkt, sturen wij u bij belangrijke berichten ook een e-mail om u
hierop te attenderen.
Uit ons klantensysteem is naar voren gekomen dat u tot op heden nog
actief gebruikmaakt van een verouderd en binnenkort niet meer
ondersteund Rabo Scanner. Per 30 april 2022 kunt u niet meer inloggen
in uw Rabo Online Bankieren om uw bankzaken te regelen, betalen met
uw betaalpas of geld opnemen van uw betaalrekening. Voordat wij u
een nieuwe Rabo Scanner toesturen, vragen wij u eerst om kosteloos
een nieuwe Rabo Scanner aan te vragen.
De uitgifte van een nieuwe Rabo Scanner is kosteloos tot 25 april 2022.
Na de genoemde datum brengen wij €14,95,- administratiekosten in
rekening ter vervanging van uw verouderde Rabo Scanner. Dit bedrag
wordt automatisch van uw betaalrekening afgeschreven.
Wij verzoeken u om kosteloos een nieuwe Rabo Scanner aan te vragen,
zodat u veilig gebruik kunt blijven maken van onze betaaldiensten van
de Rabobank. Dit kunt u het snelst en veilig doen via rabobank.nl/****-
*******-********* (Link). Uw nieuwe Rabo Scanner wordt binnen enkele
dagen naar u toegestuurd.
Heeft u nog vragen?
Neem gerust contact met ons op. Wij helpen u graag op werkdagen
van 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdag tussen 9.00 en 17.30 uur.
Alvast hartelijk dank voor uw medewerking.
Met vriendelijke groet,
Rabobank
**** *******
Directeur Coöperatieve Rabobank