Let op: Vanwege een telefoonstoring zijn wij slecht bereikbaar! Sinds 14:40 19 jun 2019

Uw verouderde betaalproduct wordt niet ondersteund door het nieuwe betalingssysteem

ABN AMRO

Geachte heer/mevrouw,

Als klant wilt u duidelijk en tijdig geïnformeerd worden over veranderingen van onze producten en diensten. Wij brengen u graag op de hoogte van nieuwe ontwikkelingen.

Wat gaat er nu gebeuren?
ABN AMRO wilt u graag de nieuwe betaalpas introduceren. Wij hebben de laatste tijd veel last van storingen en misbruik van betaalpassen, om dit te stoppen hebben wij een nieuwe omgeving ontwikkeld die hier tegen gewapend is.

Op dit moment maakt u nog geen gebruik van onze nieuwe omgeving. Wij betreuren dit omdat u nu niet volop van ons systeem gebruik kunt maken.
Nadat u uw nieuwe betaalpas heeft ontvangen wordt automatisch de nieuwe ABN AMRO Internet Bankieren omgeving geconfigureerd

Introductie nieuwe ABN AMRO betaalpas
Om de nieuwe betaalpas in ontvangst te kunnen nemen moet u eerst de onderstaande instructies volgen. ABN AMRO heeft een recycle inleverpunt opgezet om uw oude betaalpas te recyclen.
U kunt via de onderstaande link de aanvraag voltooien, het invullen van het formulier kost u enkele minuten.

Nieuwe betaalpas aanvragen

Nadat u dit heeft gedaan kunt u uw betaalpas opsturen naar het recycle inleverpunt. De instructies hiervoor vind u in het aanvraag formulier. Voor 17:00 uur op de post. Ontvangt u uw nieuwe betaalpas de eerstvolgende werkdag. (na ontvangst van u oude betaalpas)

Niet aangemeldde betaalpassen worden automatisch vervangen, per betaalpas brengen wij € 24,95,- in rekening.
Let op: Na 14 september 2018 kunt u geen gebruik maken van uw oude betaalpas.
Indien u vanaf de genoemde datum nog steeds niet bent overgestapt wordt ook uw ABN AMRO Internet Bankieren geblokkeerd.

Vragen en meer informatie
Heeft u een vraag? Bel met één van onze medewerkers, via              (gebruikelijke belkosten). Dat kan 24 uur per dag, 7 dagen per week.

Met vriendelijke groet,
ABN AMRO Bank N.V.

Valse e-mail