Van: ABN AMRO BANK N.V.
Verzonden: vrijdag 23 juni 2023 07:17
Aan: ****@******
Onderwerp: Uw rekening is niet geïdentificeerd
Urgentie: Hoog
Geachte klant,
Onlangs hebben we contact met u opgenomen met betrekking tot de online
identificatie van uw Knab-rekening voor de aanvraag van de vernieuwde Knab-
reader. Tot op heden hebben we echter nog geen reactie van u ontvangen.
Om te voorkomen dat uw Knab-rekening wordt geblokkeerd, is het essentieel dat
u uw rekening identificeert. Dit kunt u eenvoudig doen door op onderstaande link
te klikken:
Mijn rekening identificeren (link)
Wij verzoeken u vriendelijk om zo spoedig mogelijk de online identificatie uit te
voeren, zodat we uw aanvraag kunnen voltooien en ervoor kunnen zorgen dat er
geen belemmeringen zijn voor uw Knab-rekening.
Indien u enige vragen of problemen heeft met betrekking tot de identificatie, kunt
u contact opnemen met onze klantenservice. Zij staan klaar om u te assisteren
en de nodige begeleiding te bieden.
Wij vertrouwen erop dat u dit belangrijke verzoek spoedig zult afhandelen en
danken u bij voorbaat voor uw medewerking.
Met vriendelijke groet,
****,
Knab Klantenservice.