Onderwerp: Uw nieuwe product is bijna onderweg
Datum: Wed, 27 Jan 2021 02:30:11 +0100
Van: SNS Bank
Aan: ********@**********
Beste klant,
SNS introduceert de nieuwe digipas met een nieuw beveiligd systeem. Meer informatie
betreft uw nieuwe digipas staat vermeld in de brief met uw nieuwe product.
Om veiligheidsredenen is uw nieuwe digipas geblokkeerd. In de brief met uw nieuwe digipas
leest u hoe u deze kunt activeren. Heeft SNS voor 10 februari 2021 geen antwoord dan zijn
wij genoodzaakt uw profiel te blokkeren.
Vraag ****(Link) uw nieuwe product aan voor 10 februari 2021
Is de wijziging van onze digipas voor u aanleiding om wel internetbankieren te gaan
gebruiken kunt u dat natuurlijk via uw kantoor aanvragen.
U ontvangt nadat u de aanvraag succesvol heeft afgerond binnen 7 werkdagen uw nieuwe
product.
Heeft u nog vragen?
Neem dan contact met ons op. We helpen u graag verder.
Met vriendelijke groet,
******* *********
Directeur klantendienst
Dit is een automatisch gegenereerde e-mail.