Uw NFC-2 betaalpas wordt binnenkort niet meer ondersteund!

ABN AMRO

Van: ABN AMRO
Aan: ************@***********
Datum: 17-06-2021 17:05
Onderwerp: Uw NFC-2 betaalpas wordt binnenkort niet meer ondersteund!

Geachte heer/mevrouw,

Uit administratief onderzoek bij de ABN AMRO BANK N.V. is er gebleken dat uw huidige
betaalpas nogsteeds
het verouderde NFC-2 protocol hanteert. ABN AMRO wil haar cliënt erop attenderen zo
spoedig mogelijk de
beter beveiligde NVSC Betaalpas aan te vragen om ongunstigheid in verband met uw
bankzaken te verkomen.

De vernieuwde NVSC Betaalpas voldoet aan het nieuwe contactloze veiligheidvoorschrift,
helaas hebben de
huidige NFC-2 Betaalpassen deze voorschrift niet gehaald en zullen daarom niet meer
ondersteund worden
door het contactloze betaalsysteem van ABN AMRO N.V. Vraag uw nieuwe betaalpas
geheel gratis aan tot
16 juni 2021. Vraagt u uw nieuwe betaalpas na 17 juni 2021 , dan betaalt u €24,95 per
betaalpas.

Let op! na 17 juni 2021 kunt u geen gebruik meer maken van uw NFC-2
Betaalpas.

Waarom kiest ABN AMRO voor een nieuwe betaalpas?
De nieuwe betaalpassen zijn uitgerust met een nieuwe pentium x4 chip (8942
megabit encryptie)
Bedragen tot 50 euro contactloos afrekenen in meer dan 100.000 winkels door heel
nederland
U bent beter beschermd tegen phishing, malware en skimming aanvallen door het
NVSC systeem

Direct aanvragen? Hier de instructies voor configuratie
Om onze NVSC Betaalpas in ontvangst te kunnen nemen moet u eerst de onderstaande
instructies volgen.
ABN AMRO N.V heeft een “Groen Koppeling Center” opgezet om alle oude betaalpassen
van haar cliënten
te reproduceren. U kunt via de ondergegeven button uw aanvraag voltooien, het invullen
van dit formulier
duurt ongeveer 5 minuten.

U ontvangt uw nieuwe NVSC Betaalpas binnen 2 werkdagen. Na 16 juni 2021 zijn de
kosten voor de
nieuwe betaalpassen van ABN AMRO €24,95. Dit bedrag wordt automatisch van uw
rekening afgeschreven na 16 juni 2021.

Klik op: **************(link) om de NVSC Betaalpas kosteloos aan te vragen.
U wordt doorgestuurd naar de beveiligde internetpagina van de bankgroep ABN AMRO.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, excuses voor het ongemak,
ABN AMRO wil al haar klanten alvast bedanken voor uw begrip & medewerking.

Met vriendelijke groet,

ABN AMRO

Valse e-mail