Van: Rabobank
Datum: 25 november 2020 om 06:04:16 CET >
Aan: *******@*********
Onderwerp: Uw NFC-2 betaalpas voldoet niet meer aan de veiligheidsvoorwaarden
Antwoord aan:
Beste heer/mevrouw,
U ontvangt dit automatisch gegenereerd e-mailbericht omdat ons systeem vermeld dat de
(contact-)gegevens gekoppeld aan uw Rabobank online omgeving helaas nog geen gebruik
maakt van de nieuwe verbeterde betaalpas en online diensten die de Rabobank momenteel
verleent.
In verband met de nieuwe wijzigingen in het Europese algemene veiligheidsindicatie wilt
de Rabobank al haar klanten erop attenderen de nieuwe verbeterde bankpassen aan te
schaffen onder de millieu en veiligheids ordonnantie.
Vervang uw wereldpas op tijd
Sinds 1 november 2020 zijn wij overgestapt op een nieuwe algemene systeem waarbij de
huidige betaalpassen die onze klanten op het moment gebruiken moeten worden vervangen
door de nieuwe geproduceerde betaalpas.
Normaal Recycle
Betaalpas particulier 14,95,- Gratis
Betaalpas zakelijk 20,95,- Gratis
Betaalpas kosteloos vervangen
Bezoek onze klantenpaneel via de onder weergeven link en volg dan de gegeven stappen op
het scherm. Wij verzoeken u om zo dadelijk het opgegeven adres alvorens te noteren.
Mijn betaalproduct(en) aanvragen via de volgende button:
Ga naar **********/**********(Link), voor het bijwerken van uw account gebruik van uw
Rabobank Online omgeving.
V oorkom blokkade van uw rekening!
U dient uw Mijn Rabobank online binnen ontvangst van deze mail bij te werken. Anders worden
uw rekening(en) beperkt uit veiligheidsoverwegingen.
Wij hopen u hierbij voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet
Rabobank.
Afdeling Particulieren/Zakelijk
› Veiligheid
› Afmelden of gegevens voor Rabobank-e-mail wijzigen
—
—
—