Onderwerp: UW MIJN ICS ACCOUNT WORDT BINNEN 7 WERKDAGEN GEBLOKKERD
Datum: Thu, 8 Dec 2022 02:35:13 +0100
Van: Internationa Card Services
Aan: ****@****
Geachte heer/mevrouw,
We hebben u een aantal keer gemaild voor het updaten en valideren van uw Mijn ICS omgeving
en producten. Tot op heden is uw account niet gecontroleerd en/of gevalideerd, wij verzoeken u
dringend dit alsnog te doen.
International Card Services (ICS) is verplicht jaarlijks al haar cliënten te controleren en te
valideren zoals dit gevraagd wordt van de nieuwe AVG wet.
Mocht u uw account niet (willen) controleren en/of laten valideren zijn wij als uw creditcard
verstrekker verplicht uw account bij ons op te zeggen.
Op 9 December 2022 gaan wij uw account blokkeren en deze blijft voor 7 dagen in deze staat
(u kunt gedurende deze 7 dagen nog steeds uw account valideren.). Na deze 7 dagen wordt uw
account definitief verwijderd.
Als de grootste creditcard maatschappij van Nederland willen wij er natuurlijk alles aan doen om u
als klant te behouden, daarom verzoeken wij u nogmaals om de jaarlijkse veiligheids-formulier in
te vullen. Kom vandaag nog in actie!
Volg de volgende stappen om uw account te valideren:
U typt **** (ink) (u kunt het uiteraard ook kopiëren en plakken) in uw browser en klikt op ”enter”.
U vult de gegevens in die wij van u hebben in ons systeem.
U bent nu gevalideerd en kunt weer van al uw privileges genieten.
Wij hopen u voldoende geïnformeerd te hebben en zien u graag terug!
Met vriendelijke groet,
International Card Services