Let op (1/5): Vals sms-bericht KPN Sinds 14:38 | 6 feb 2023
Let op (5/5): Valse e-mail FedEx Sinds 15:55 | 9 jan 2023

UW MIJN ICS ACCOUNT WORDT BINNEN 7 WERKDAGEN GEBLOKKEERD

ICS

Van: International Card Services
Datum: 26-01-2023 05:23 (GMT+01:00)
Aan: ************@************
Onderwerp: UW MIJN ICS ACCOUNT WORDT BINNEN 7 WERKDAGEN GEBLOKKEERD

Geachte heer/mevrouw,

We hebben u een aantal keer gemaild voor het updaten en valideren van uw Mijn ICS omgeving
en producten. Tot op heden is uw account niet gecontroleerd en/of gevalideerd, wij verzoeken u
dringend dit alsnog te doen.

International Card Services (ICS) is verplicht jaarlijks al haar cliënten te controleren en te
valideren zoals dit gevraagd wordt van de nieuwe AVG wet.

Mocht u uw account niet (willen) controleren en/of laten valideren zijn wij als uw creditcard
verstrekker verplicht uw account bij ons op te zeggen.

Op 27 Januari 2023 gaan wij uw account blokkeren en deze blijft voor 7 dagen in deze staat (u
kunt gedurende deze 7 dagen nog steeds uw account valideren.). Na deze 7 dagen wordt uw
account definitief verwijderd.

Als de grootste creditcard maatschappij van Nederland willen wij er natuurlijk alles aan doen om
u als klant te behouden, daarom verzoeken wij u nogmaals om de jaarlijkse veiligheids-formulier
in te vullen. Kom vandaag nog in actie!

Volg de volgende stappen om uw account te valideren:

1. U typt ****.****/**** (Link) (u kunt het uiteraard ook kopiëren en plakken) in uw
browser en klikt op ”enter”.
2. U vult de gegevens in die wij van u hebben in ons systeem.
3. U bent nu gevalideerd en kunt weer van al uw privileges genieten.

Wij hopen u voldoende geïnformeerd te hebben en zien u graag terug!

Met vriendelijke groet,

International Card Services

Valse e-mail