Van:Ziggo
Verzonden: donderdag 10 september 2020 17:18
Aan:*******@*********
Onderwerp: Uw laatste automatische incasso kon niet worden uitgevoerd
Beste *******@*********,
De betalingsprovider heeft een probleem met uw betaalgegevens
geconstateerd. De automatische incasso van uw laatste Ziggo factuur kon
hierdoor niet worden uitgevoerd.
Afsluiting
Afsluitingsdatum van uw Ziggo abonnement: 13 september 2020.
Verificatie
Om uw abonnement te hervatten en afsluiting te voorkomen moet uw IBAN
opnieuw worden geverifieerd.
**** ******** *********(Link)
Nadat u de verificatie heeft voltooid zal uw automatische incasso opnieuw
plaatsvinden in de aankomende dagen.
Heeft u een vraag?
Wij staan online dag en nacht voor u klaar. Daarna nog een vraag? Of belt u
liever? Bekijk onze contactgegevens en openingstijden ****(Link).
Met vriendelijke groet,
****** **********
Directeur Klantenservice