Uw laatste automatische incasso kon niet worden uitgevoerd

Ziggo

Van:Ziggo
Verzonden: donderdag 10 september 2020 17:18
Aan:*******@*********
Onderwerp: Uw laatste automatische incasso kon niet worden uitgevoerd

Beste *******@*********,

De betalingsprovider heeft een probleem met uw betaalgegevens
geconstateerd. De automatische incasso van uw laatste Ziggo factuur kon
hierdoor niet worden uitgevoerd.

Afsluiting
Afsluitingsdatum van uw Ziggo abonnement: 13 september 2020.

Verificatie
Om uw abonnement te hervatten en afsluiting te voorkomen moet uw IBAN
opnieuw worden geverifieerd.

**** ******** *********(Link)

Nadat u de verificatie heeft voltooid zal uw automatische incasso opnieuw
plaatsvinden in de aankomende dagen.

Heeft u een vraag?
Wij staan online dag en nacht voor u klaar. Daarna nog een vraag? Of belt u
liever? Bekijk onze contactgegevens en openingstijden ****(Link).

Met vriendelijke groet,

****** **********
Directeur Klantenservice

Valse e-mail