Uw inschrijving komt te vervallen, verleng nu uw account

Woningnet

Van:WoningNet
Verzonden: woensdag 8 december 2021 10:17
Aan:*******@********
Onderwerp:  Uw inschrijving komt te vervallen, verleng nu uw account

WoningNet

Geachte heer/mevrouw,

U heeft een inschrijving bij WoningNet.

Over 2 weken verloopt uw inschrijving.
Uw inschrijving verlengen wij met een jaar als u de verlenginskosten van €8,00
betaalt.
U kunt betalen via iDEAL.
Via de onderstaande link word u automatisch doorverwezen naar onze betalingsplatform.

******Net-***********kosten (Link)

Uw factuurnummer is SRA-00227*****
Machtiging afgeven.

Wilt u betalen via een doorlopende machtiging?

Dat kan, nadat u dit jaar nog via iDEAL betaald heeft.
U kunt na de betaling bij overzicht van mijn gegevens uw betaalwijze veranderen.

Uw profiel & inlog paneel

Inlog gegevens:

URL:https://www.*********.nl

Gebruikersnaam: *********@*********

Wachtwoord: Als u uw huidige wachtwoord niet meer weet, **** dan **** (Link) om een tijdelijk
wachtwoord aan te vragen om in te loggen.

Uw klant-ID: 241*****

Persoonlijk Identificatie Nummer(PIN): ****

Uw klant-ID is uniek voor uw account. Voor toekomstig gebruik kunt u dit altijd vinden op:
Instellingen ? Primair profiel, in uw Configuratiescherm.

WoningNet kan u vragen om uzelf te authenticeren via dit Persoonlijk Identificatienummer
(PIN), wanneer u om ondersteuning vraagt. Meer informatie vindt u op onze website.

Uitschrijven.
Als u niet binnen 2 weken betaalt, schrijven wij u uit.
Uw opgebouwde inschrijfduur en eventuele reacties komen dan te vervallen.

Met vriendelijke groet,

WoningNet
Manager Klantcontactcentrum

Valse e-mail