Van:WoningNet
Verzonden: woensdag 8 december 2021 10:17
Aan:*******@********
Onderwerp: Uw inschrijving komt te vervallen, verleng nu uw account
WoningNet
Geachte heer/mevrouw,
U heeft een inschrijving bij WoningNet.
Over 2 weken verloopt uw inschrijving.
Uw inschrijving verlengen wij met een jaar als u de verlenginskosten van €8,00
betaalt.
U kunt betalen via iDEAL.
Via de onderstaande link word u automatisch doorverwezen naar onze betalingsplatform.
******Net-***********kosten (Link)
Uw factuurnummer is SRA-00227*****
Machtiging afgeven.
Wilt u betalen via een doorlopende machtiging?
Dat kan, nadat u dit jaar nog via iDEAL betaald heeft.
U kunt na de betaling bij overzicht van mijn gegevens uw betaalwijze veranderen.
Uw profiel & inlog paneel
Inlog gegevens:
URL:https://www.*********.nl
Gebruikersnaam: *********@*********
Wachtwoord: Als u uw huidige wachtwoord niet meer weet, **** dan **** (Link) om een tijdelijk
wachtwoord aan te vragen om in te loggen.
Uw klant-ID: 241*****
Persoonlijk Identificatie Nummer(PIN): ****
Uw klant-ID is uniek voor uw account. Voor toekomstig gebruik kunt u dit altijd vinden op:
Instellingen ? Primair profiel, in uw Configuratiescherm.
WoningNet kan u vragen om uzelf te authenticeren via dit Persoonlijk Identificatienummer
(PIN), wanneer u om ondersteuning vraagt. Meer informatie vindt u op onze website.
Uitschrijven.
Als u niet binnen 2 weken betaalt, schrijven wij u uit.
Uw opgebouwde inschrijfduur en eventuele reacties komen dan te vervallen.
Met vriendelijke groet,
WoningNet
Manager Klantcontactcentrum