Van: ING
Datum: 8 september 2020 om 02:20:09 CEST
Aan: *******@*******
Onderwerp: Uw ING Mobiel Bankieren zijn geblokkeerd
Antwoord aan:
Geachte relatie,
Uw toegang tot ING Mobiel Bankieren is momenteel beperkt vanwege een vermoedelijk
geval van misbruik. We vermoeden dat cybercriminelen toegang proberen te verwerven
tot uw Mobiel Bankieren App.
De blokkade kunt u simpelweg vermijden door het verificatieproces te voltooien via ons
online formulier door op het onder weergegeven knop te klikken die is gelinkt aan de
beveiligde internet omgeving van de ING Bank N.V.
Volg de benodigde stappen om uw aanvraag te voltooien. Na 24 uur kunt u al gebruik
maken van uw vernieuwde online omgeving.
Veilig blijven bankieren
Wij verzoeken u om de Mobiel Bankieren App opnieuw te activeren. Ga naar
********/******** (Link) om weer gebruik te kunnen maken van uw Mobiel Bankieren App.
Met vriendelijke groet,
****** *** *** ****
Directeur Klantenservice