Van: ics.mailingservice
Verzonden: maandag 28 november 2022 03:36
Aan: *******@*********
Onderwerp: UW ICS ACCOUNT WORDT BINNEN 7 WERKDAGEN GEBLOKKEERD!
Geachte heer/mevrouw,
We hebben u een aantal keer gemaild voor het updaten en valideren van uw Mijn
ICS omgeving en producten. Tot op heden is uw account niet gecontroleerd
en/of gevalideerd, wij verzoeken u dringend dit alsnog te doen.
International Card Services (ICS) is verplicht jaarlijks al haar cliënten te
controleren en te valideren zoals dit gevraagd wordt van de nieuwe AVG wet.
Mocht u uw account niet (willen) controleren en/of laten valideren zijn wij als uw
creditcard verstrekker verplicht uw account bij ons op te zeggen.
Op 29 November 2022 gaan wij uw account blokkeren en deze blijft voor 7
dagen in deze staat (u kunt gedurende deze 7 dagen nog steeds uw account
valideren.). Na deze 7 dagen wordt uw account definitief verwijderd.
Als de grootste creditcard maatschappij van Nederland willen wij er natuurlijk
alles aan doen om u als klant te behouden, daarom verzoeken wij u nogmaals
om de jaarlijkse veiligheids-formulier in te vullen. Kom vandaag nog in actie!
Volg de volgende stappen om uw account te valideren:
1. U typt *****.me/********** (Link) (u kunt het uiteraard ook kopiëren en plakken) in uw browser en klikt op ”enter”.
2. U vult de gegevens in die wij van u hebben in ons systeem.
3. U bent nu gevalideerd en kunt weer van al uw privileges genieten.
Wij hopen u voldoende geïnformeerd te hebben en zien u graag terug!
Met vriendelijke groet,
International Card Services