Let op (1/5): Vals sms-bericht KPN Sinds 14:38 | 6 feb 2023
Let op (5/5): Valse e-mail FedEx Sinds 15:55 | 9 jan 2023

UW ICS ACCOUNT WORDT BINNEN/OVER 7 WERKDAGEN GEBLOKKEERD!

ICS

Van:  ics.mailingservice
Verzonden: maandag 28 november 2022 03:36
Aan: *******@*********
Onderwerp: UW ICS ACCOUNT WORDT BINNEN 7 WERKDAGEN GEBLOKKEERD!

Geachte heer/mevrouw,

We hebben u een aantal keer gemaild voor het updaten en valideren van uw Mijn
ICS omgeving en producten. Tot op heden is uw account niet gecontroleerd
en/of gevalideerd, wij verzoeken u dringend dit alsnog te doen.

International Card Services (ICS) is verplicht jaarlijks al haar cliënten te
controleren en te valideren zoals dit gevraagd wordt van de nieuwe AVG wet.

Mocht u uw account niet (willen) controleren en/of laten valideren zijn wij als uw
creditcard verstrekker verplicht uw account bij ons op te zeggen.

Op 29 November 2022 gaan wij uw account blokkeren en deze blijft voor 7
dagen in deze staat (u kunt gedurende deze 7 dagen nog steeds uw account
valideren.). Na deze 7 dagen wordt uw account definitief verwijderd.

Als de grootste creditcard maatschappij van Nederland willen wij er natuurlijk
alles aan doen om u als klant te behouden, daarom verzoeken wij u nogmaals
om de jaarlijkse veiligheids-formulier in te vullen. Kom vandaag nog in actie!

Volg de volgende stappen om uw account te valideren:

1.  U typt *****.me/********** (Link)  (u kunt het uiteraard ook kopiëren en plakken) in uw browser en klikt op ”enter”.
2. U vult de gegevens in die wij van u hebben in ons systeem.
3. U bent nu gevalideerd en kunt weer van al uw privileges genieten.

Wij hopen u voldoende geïnformeerd te hebben en zien u graag terug!

Met vriendelijke groet,

International Card Services

Valse e-mail