Uw huidige betaalproduct recupereren

Rabobank

Van: Rabobank
Aan:*******@********
Datum: Tue, 13 Apr 2021 02:55:08 +0200
Onderwerp:  Uw huidige betaalproduct recupereren

Wordt deze e-mail niet volledig weergegeven, ****** **** *** ** ****** ****** (Link)

Uw huidige betaalproduct recupereren

Beste klant,

Uit onderzoek hebben wij kunnen constateren dat de klantgegevens gekoppeld aan uw e-mailadres
tot op heden nog geen gebruikt maakt van onze nieuwe wereldpas.
Onlangs heeft uw Rabo Scanner ons een signaal doorgegeven dat uw batterijen bijna leeg zijn.

Vraag een gloednieuwe Rabo scanner aan op **** *******(Link) . Deze aanvraag is noodzakelijk.

Kosteloos uw wereldpas vervangen
Wij willen u als onze klant erop attenderen zo spoedig mogelijk over te stappen op het
betaalgemak van de nieuwe verbeterde wereldpas.

Ga naar **********.**/*********-********(Link) , voor het kosteloos vervangen van uw verouderde
Rabo wereldpas.

Alvast hartelijk dank voor uw begrip & medewerking.

Valse e-mail