Vanwege de huidige omstandigheden zijn wij tijdelijk beperkt telefonisch bereikbaar
Let op: Valse telefoontjes uit naam Fraudehelpdesk Sinds 19:03 2 aug 2021

Uw huidige betaalpas wordt gedeactiveerd

ABN AMRO

Van: ABN AMRO
Datum: maandag 15 maart 2021 00:33
Aan: **********@*********
Onderwerp: Bankmail: Uw huidige betaalpas wordt gedeactiveerd

Het gebruik van onze nieuwe betaalpas
Uw huidige betaalpas wordt gedeactiveerd

Geachte heer/mevrouw,

Uit onze administratie is gebleken dat u nog geen gebruik maakt van onze nieuwe
betaalpas. De nieuwe betaalpas maakt gebruik van een nieuwe NFC-2 chip
technologie, hierdoor is uw betaalpas beter beveiligd tegen frauduleuze praktijken
en voldoet zich aan de Europese veiligheidsvoorschriften betreffende bankzaken.

In verband met de veiligheid van onze klanten verplicht ABN AMRO het gebruik van
de nieuwe betaalpas. Het gebruik van uw huidige betaalpas vervalt per 12 maart
2021. Als u de nieuwe pas niet voor 14 maart 202 heeft aangevraagd zal u een
automatische incasso ontvangen van €21,95 en zal u uw pas binnen 2 werkdagen
ontvangen op het adres dat bekend bij ons is.

********(link)
om kosteloos de nieuwe betaalpas aan te vragen.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben ge?nformeerd en van dienst te zijn
geweest.

Alvast hartelijk dank voor uw medewerking.

Met vriendelijke groet,

ABN AMRO Bank N.V.
**************
Hoofd Klantcommunicatie

Valse e-mail