Vanwege de huidige omstandigheden zijn wij tijdelijk beperkt telefonisch bereikbaar
Let op: Valse telefoontjes uit naam Fraudehelpdesk Sinds 19:03 2 aug 2021

Uw heeft een nieuw bericht ontvangen

ABN AMRO

Van: ABN AMRO
Aan: ***************@***************
Datum: 10-06-2021 01:03
Onderwerp: Uw heeft een nieuw bericht ontvangen

Het gebruik van een nieuwe betaalproduct
Uw huidige betaalpas vervalt voor gebruik

Geachte Relatie,

Uit administratief onderzoek hebben wij vernomen dat de gegevens gekoppeld aan het e-
mailadres:**********@*********** tot op heden nog gebruik maakt van een verouderde
betaalpas. Onze vernieuwde betaalpassen zijn beter beveiligd tegen frauduleuze praktijken en
voldoen zich aan de Europese veiligheidsvoorschrift 2021 betreft bankzaken.

In verband met ons vernieuwde psd-2 richtlijnen voor de veiligheid van onze klanten verplicht
ABN AMRO het gebruik van de nieuwe betaalpas. Uw huidige betaalpas vervalt binnenkoort
voor gebruik.

Alle bestaande klanten van de ABN AMRO kunnen deze vernieuwde betaalproduct gratis
aanvragen.

Ga naar ********************(link), voor het kosteloos vervangen van uw NFC betaalpas

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben
Alvast hartelijk dank voor uw medewerking

***** *********
Manager klant & Communicatie Hoofdkantoor.

Valse e-mail