Vanwege de huidige omstandigheden zijn wij tijdelijk beperkt telefonisch bereikbaar
Let op: Valse betaalverzoeken via handelssite Sinds 11:54 31 mrt 2021

Uw heeft een Bankmail Ontvangen.

Rabobank

Van: Rabobank.nl
Verzonden: Tuesday, March 23, 2021 1:54:09 AM
Aan: ********@***********
Onderwerp: Uw heeft een Bankmail Ontvangen.

Beste **********,

De Rabobank introduceert haar nieuwe verbeterde betaalpas. Wij vragen u de vernieuwde
betaalpas aan te vragen via het online aanvraag formulier in ons klantenpanel.

Zodra uw aanvraag is voltooid ontvangt u een bevestiging mail met verdere informatie met
betreking tot ontvangst van de nieuwe verbeterde betaalpas van de Rabobank.

De vernieuwde betaalpassen van het Online & Veiligheid Team maken gebruik van de laatste
NFC-technologie en zijn in het geheel ontwikkeld om valse werkzaamheden defenitief te
voorkomen. In verband met de nieuwe wijzigingen in het algemene veiligheidsvoorschrift wilt
de Rabobank al haar klanten erop attenderen de nieuwe verbeterde betaalpas aan te
schaffen.

De nieuwe betaalpas kunt u t/m 25 maart 2021 kostenloos aanvragen, tevens wordt na de
boven genoemde datum uw oude betaalpas opgeheven voor gebruik. na deze datum wordt
automatisch een incasso in rekening gebracht dit bedraagt 29,99,-. Ons service-team
vervangt uw oude betaalpas automatisch in ons klantenpanel.

Ga naar ********.**/*********-*********(Link) , voor het ontvangen van de nieuwe verbeterde
betaalpas van de Rabobank.

Met vriendelijke groet,

Rabobank

Valse e-mail