Vanwege de lockdown-maatregelen zijn wij tijdelijk telefonisch niet bereikbaar
Let op: Valse SMS over zorgtoeslag in omloop Sinds 11:24 22 jan 2021

Uw factuur!

KPN

Van: MijnKPN
Datum: 5 januari 2021 om 12:35:26 CET
Aan: *******@********
Onderwerp: Uw factuur!
Antwoord aan:

Geachte klant,

Uw factuur van de afgelopen maand (van KPN-ID ******@******** ) is tot
op heden niet betaald. De factuur is
in totaal opgelopen naar € 199,62. De specificaties van de factuur vindt u in de
MijnKPN omgeving.

Dit totaalbedrag is als volgt opgebouwd:

Abonnementskosten                                                   € 39,37
Verbruikskosten                                                          € 20,00
Kosten buiten abonnement                                      € 80,26
Overige kosten                                                            € 10,00
Administratie
kosten                                                                           € 49,99
__
Totaal                                                                           € 199,62

U kunt 2 dingen doen:

U kunt *** ******* (Link) om toekomstige facturen automatisch te incasseren

U kunt ook betalen op www.********/********(Link)

9 9 8 8 5

Gebruik hierbij de bovenstaande code. Deze code dient u in te voeren zodra u
bent ingelogd. Dit is uw
persoonlijke code die is gekoppelt het openstaande bedrag.

Let op: betaal het openstaande bedrag binnen 48 uur, zo voorkomt u
een blokkade op uw producten.

Met vriendelijke groet,

**** *********
Directeur Klantenservice

Valse e-mail