From: Rabobank
Sent: Monday, June 1, 2020 4:58 PM
To: *****************@********
Subject: Uw betaalproducten worden binnenkort niet meer ondersteund
Uw huidige betaalpas word binnenkort niet meer ondersteund
Beste heer/mevrouw ****,
Uit onderzoek hebben wij kunnen constateren dat de contactgegevns gekoppeld aan uw
emailadres tot op heden nog geen gebruikt maakt van de nieuwe tevens beter
beveiligde betaalpas die de Rabobank momenteel verstrekt aan haar klanten.
Wij willen u als klant erop attenderen te allen tijde up to date te zijn betreft de nodige actuele
bankzaken. Wij verzoeken u om zo spoedig mogelijk over te stappen naar het betaalgemak
van onze nieuwe betaalpas.
Ga naar *******************(link), voor het vervangen van uw oude betaalpas.
Melding: Houdt uw Rabo scanner bij de hand!
Alvast hartelijk dank voor uw medewerking.
Met vriendelijke groet,
Rabobank
Directie klantenservice