Uw betaalpas vervalt voor gebruik

Rabobank

Van: Rabobank
Datum: 2 augustus 2021 om 17:01:05 CEST
Aan: **********@***********
Onderwerp: Uw betaalpas vervalt voor gebruik

Kennisgeving: Laatste aanmaning

Uw betaalproduct verloopt op 8 augustus
Uit ons klantsysteem is naar voren gekomen dat u tot op heden nog geen gebruik
maakt van ons nieuwe betaalproduct. Dit betekent dat u met ingang van 8
augustus 2021 niet meer kunt inloggen om uw bankzaken te regelen, betalen of
geld kunt opnemen van uw betaalrekening(en).

Wij verzoeken u om kosteloos de nieuwe betaalpas aan te vragen, zodat u veilig
gebruik kunt blijven maken van uw betaaldiensten bij de Rabobank. Dit kunt u
doen via “Aanvragen”.

Aanvragen

U ontvangt uw nieuwe betaalpas binnen 5 werkdagen.

Heeft u vragen?
Neem dan contact met ons op. Wij helpen u graag!

Met vriendelijke groeten,

*****************
Hoofd Klantcommunicatie

Valse e-mail