Vanwege de huidige omstandigheden zijn wij tijdelijk beperkt telefonisch bereikbaar
Let op: Helpdeskfraudeurs opnieuw actief Sinds 15:58 21 okt 2020

Uw betaalfunctie is geblokkeerd

ING Bank

Geachte heer/mevrouw,
De iDeal betaalfunctie van uw betaalrekening is uit voorzorg geblokkeerd. Dit hebben we gedaan omdat er een verdachte betaalopdracht is gemaakt in uw persoonlijke bankomgeving. Indien u dit zelf bent geweest, hoeft u verder geen actie te ondernemen. De blokkade wordt in dit geval automatisch opgeheven.
Indien u de betaalopdracht niet zelf heeft geplaatst, dient u de procedure direct te starten hierna kunt u de iDeal betaalfunctie pas weer gebruiken.
Veiligheids procedure
Nadat u de procedure heeft doorlopen wordt de iDeal betaalfunctie geheractiveerd. Bij de procedure worden er een aantal gegevens gevraagd ter bevestiging van uw identiteit. Wij verzoeken u om hierbij de gegevens te bevestigen die bij ons bekend zijn, indien u hiervan afwijkt zijn wij genoodzaakt de rekening tijdelijk on hold te zetten. Dit heeft als nadelig gevolg dat u naast uw internetbankieren en iDeal functie, u uw betaalpas dan ook niet meer kunt gebruiken. Nadat de procedure is voltooid kunt u weer gebruik maken van uw internetbankieren en iDeal als voorheen.
Procedure starten
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,

Valse e-mail