Vanwege de huidige omstandigheden zijn wij tijdelijk beperkt telefonisch bereikbaar
Let op: Pas op voor betalingsherinnering ‘Waternet’ Sinds 12:49 23 nov 2020

Uw bankzaken

Rabobank

Van: Rabobank
Datum: 20 november 2020 om 05:32:21 CET
Aan: Recipients
Onderwerp: Uw bankzaken
Antwoord aan:

 

Wij hebben u een nieuwe
Rabo WereldPas opgestuurd
Wat betekent dit voor u

Geachte relatie,

Enkele weken geleden hebben wij u een nieuw betaalpas opgestuurd. Uit
ons klantensysteem is na voren gekomen dat u nog geen gebruik
maakt van uw nieuwe betaalpas. Wij hopen dat deze goed is
aangekomen.

Uw huidige betaalpas is binnenkort niet meer geldig: u kunt dan niet
meer betalen of geld opnemen van uw betaalrekening(en) bij de
Rabobank. Wij verzoeken u om uw nieuwe betaalpas te activeren.

Bij de Rabobank willen wij u de best mogelijke producten aanbieden om
ervoor te zorgen dat u optimaal en zorgeloos gebruik kunt maken van
onze betaaldiensten. Zowel vandaag, morgen en in de toekomst. Om
dit te kunnen doen en u een buitengewoon, gepersonaliseerde service
te kunnen aanbieden die volledig op u is toegesneden, moet u in bezit
zijn van onze nieuwe betaalproducten.

Heeft u nog geen nieuwe betaalpas ontvangen?
Wij verzoeken u om kosteloos de nieuwe betaalpas aan te vragen. Uw
huidige betaalpas komt te vervallen. Ga naar
*********/*********(Link)  om kosteloos een nieuwe betaalpas aan te
vragen. De nieuwe betaalpas ontvangt u binnen enkele dagen
toegestuurd.

Wij willen u graag erop attenderen dat financiële schade door dubieuze
activiteiten niet wordt verzekerd volgens de aangepaste
verzekeringsrichtlijn bij gebruik van uw verouderde betaalpas.

Heeft u nog vragen?
Meer informatie vindt u op *********/*******(Link). Staat het antwoord er
niet bij? Neem dan contact met ons op. Wij helpen u graag!

Alvast hartelijk dank voor uw medewerking.

Met vriendelijke groet,
Rabobank

 

 

Valse e-mail