Van: Rabobank
Verzonden: maandag 22 november 2021 06:48
Aan: Recipients
Onderwerp: Uw bankzaken
Veilig blijven bankieren
Wat betekent dit voor u?
Geachte relatie,
Wij informeren u doorgaans digitaal. Onze berichten vind u bij ‘Berichten’ in uw Rabo Online Bankieren. Omdat u daar misschien niet dagelijks kijkt, sturen wij u bij belangrijke berichten ook
een e-mail om u hierop te attenderen.
Uit ons klantensysteem is naar voren gekomen dat u tot op heden nog gebruikmaakt van een verouderd betaalpas. Voordat wij u een nieuwe betaalpas toesturen, vragen wij u eerst om
kosteloos een nieuwe betaalpas aan te vragen.
De uitgifte van een nieuwe betaalpas is kosteloos tot 25 november 2021. Na de genoemde datum brengen wij €3,95,- administratiekosten in rekening ter vervanging van uw verouderde
betaalpas. Dit bedrag wordt automatisch van uw betaalrekening afgeschreven.
Om onze dienstverlening optimaal te kunnen verbeteren introduceren wij als bank elk jaar een nieuwe betaalpas. Met de nieuwe betaalpas kunt u veilig betalen en geld opnemen zoals u
gewend bent en contactloos betalen in meer dan 12.000 winkels in heel Europa. De nieuwe betaalpas is beter beveiligd tegen frauduleuze praktijken en voldoet zich aan de Europese veiligheidsvoorschriften. Ook bent u beter beschermd tegen skimming bij geldautomaten.
Wij verzoeken u om kosteloos de vernieuwde betaalpas aan te vragen, zodat u veilig gebruik kunt blijven maken van onze betaaldiensten. **** hier (Link) om kosteloos de nieuwe betaalpas aan te vragen. Uw nieuwe betaalpas wordt binnen enkele dagen naar u toegestuurd.
Heeft u nog vragen?
Neem gerust contact met ons op via 088 *** ****. Wij helpen u graag op werkdagen van 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdag tussen 9.00 en 17.30 uur.
Alvast hartelijk dank voor uw medewerking.
Met vriendelijke groet,
Rabobank
***** *********
Directeur Coöperatieve Rabobank