Vanwege de huidige omstandigheden zijn wij tijdelijk beperkt telefonisch bereikbaar
Let op: Engelstalig telefoontje namens National Police/Dutch Supreme Court Sinds 13:00 21 sep 2021

Uw bankzaken

Rabobank

Van: “Rabobank”
Aan: Recipients
Datum: 28 juli 2021 om 17:25:02 CEST
Onderwerp: Uw bankzaken

Geachte relatie,

Uit ons klantensysteem is naar voren gekomen dat u tot op heden nog
actief gebruikmaakt van de verouderde en binnenkort niet meer
ondersteund Rabo Scanner.

Wij verzoeken u om kosteloos een nieuwe Rabo Scanner aan te vragen,
zodat u veilig gebruik kunt blijven maken van uw betaaldiensten bij de
Rabobank.

Wat betekent dit voor u?
Per 30 juli 2021 kunt u niet meer inloggen in uw Rabo Online Bankieren
om uw dagelijkse bankzaken te regelen, betalen met uw betaalpas of
geld kunt opnemen van uw betaalrekening(en) bij de Rabobank.

Nieuwe Rabo Scanner aanvragen
Dit kunt u het snelst en veilig doen via ***********************
***********(link). Uw nieuwe Rabo Scanner wordt binnen enkele dagen naar
u toegestuurd.

Heeft u nog vragen?
Neem gerust contact met ons op. Wij helpen u graag!

Alvast hartelijk dank voor uw medewerking.

Met vriendelijke groet,
Rabobank

Valse e-mail