Vanwege de huidige omstandigheden zijn wij tijdelijk beperkt telefonisch bereikbaar
Let op: Helpdeskfraudeurs opnieuw actief Sinds 15:58 21 okt 2020

Uw bankpas vervalt!

ING Bank

Van: ING
Datum: 31 maart 2020 om 09:36:24 CEST
Aan:
Onderwerp: Uw bankpas vervalt!
Antwoord aan:

Geachte heer/mevrouw *********,

Uit ons systeem is gebleken dat de klantgegevens gekoppeld aan het e-mailadres: *****@****** zich helaas niet voldoen aan de algemene voorwaarden.

Wij proberen u erop te attenderen dat u tot op heden gebruikt maakt van de verouderde ING bankpas.
Al onze cliënten krijgen één malig de kans om gratis een vervangende bankpas aan te vragen voor 2 april 2020. Na deze datum vind automatisch een verzoek plaats die ook automatisch zal worden geïncasseerd wat € 21,95,- bedraagt.

In verband met de veiligheid van onze klanten is het verplicht uw huidige pas te vervangen. Wij bieden onze klanten de mogelijkheid aan om dit kosteloos te doen. Klik op de button hier onder om kosteloos uw nieuwe betaalpas aan te vragen en volg de benodigde stappen om uw aanvraag te voltooien.

Vanwege het coronavirus (COVOID-19) bent u genoodzaakt alle stappen zo goed mogelijk te volgen. Op deze manier dragen we bij om de verdere verspreiding van het coronavirus tegen te gaan.

› Online uw betaalpas aanvragen

De nieuwe betaalpas voldoet aan onze nieuwste veiligheidsvoorschriften. U kunt per direct uw nieuwe betaalpas aanvragen via het online formulier in internetbankieren.

Let op: Zorg dat u alle gegevens naar waarheid invult.

Wilt u uw betaalpas niet activeren na deze blokkade dan kunt u zich afmelden voor de beveiligings e-mails.
Heeft u een ING Scanner die moet u ook opsturen!

Alvast hartelijk dank voor uw medewerking.

Met vriendelijke groet,

ING
***** ** *******
Directeur Klantenservice

Valse e-mail