Van: International Card Services
Aan: *********@********
Datum: 3 oktober 2021 om 23:47
Onderwerp: Uw 2FA update staat klaar in uw Mijn ICS
Update vereist voor uw Mijn ICS account
Geachte heer/mevrouw,
Uit onze administratie is gebleken dat u de twee-factor authentcatie nog niet heeft
geactiveerd. Deze beveiligingsmethode is vanaf 1 Januari 2021 ingegaan zodat we de veiligheid
van onze klanten nog beter kunnen waarborgen tegen fraude.
Wij verzoeken u ook daarom de twee-factor authenticatie alsnog in te stellen, mocht u dit nog
niet v oor 6 Oktober 2021 gedaan hebben dan kunt geen gebruik meer maken van uw Mijn
ICS account totdat u dit wel gedaan hebt.
Hoe activeer ik de twee-factor authenticatie?
U activeert de twee-factor authenticatie door uw account opnieuw te verifieren. Na het volgen
van de aangegeven stappen zal deze gelijk geactiveerd zijn, hier hoeft u dus verder niets meer
voor te doen.
Het activeren van de twee-factor authenticatie kan via de volgende link: s.id/*******ging-
2FA (Link) (u dient zelf de link te kopieeren en te plakken in uw webbrowser).
LET OP!: Het kan voorkomen dat, door de drukte op onze servers,de pagina ‘s
niet altijd even snel laden. In geval van foutief laden van de pagina (504
Gateway Time-out) kunt u deze handmatig herladen. Onze excuses voor het
ongemak.