Vanwege de lockdown-maatregelen zijn wij tijdelijk telefonisch niet bereikbaar
Let op: Nep-telefoontjes over vaccinatie Sinds 14:55 16 feb 2021

Uw DigiD verifiëren met uw rekening

DigiD

Van: DigiD
Beantwoorden – Aan:*********@********
Datum: Wed, 3 Mar 2021 10:24:18 +0100
Aan: *********@***********
Onderwerp: Uw DigiD verifiëren met uw rekening

Geachte heer/mevrouw,

Wij als bank proberen alles makkelijker te maken voor onze klanten met de regeling van
hun zaken en financiën

De belastingdienst heeft een opdracht openstaand waar u nog 680,50 euro van ons
terugkrijgt.

Hoe kan ik de teruggave aanvragen?
Om te starten moet u uw telefoon opnieuw identificeren die word automatisch
gekoppeld aan uw mobile bankieren en uw digiD. Hier zal u uw reader nodig hebben
in het geval dat uw bank gebruik ervan maakt.

Als u gebruik maak van Rabobank, moet u opnieuw uw betaalpas aanvragen die
wordt automatisch gekoppeld aan uw belastingdienst en digiD
voor een betergebruik van uw mobile bankieren.

Dit komt door de nieuwe politiek van de veiligheidscolaboratie met belastingdienst en
digiD

Zodra u de verificatie hebt voltooid zal uw teruggave worden verwerkt en gecontroleerd.

Melding!
Uw teruggave kan alleen op uw rekening worden bijgeschreven nadat de verificatie is voltooid.
Negeert u dit verzoek, dan nemen we aan dat u niet mee doet aan de
veiligheidscolaboratie met belastingdienst en digiD. Dat houd in dat wij verplicht zijn
om u in onderzoek te zetten.
De aanvraag zal binnen 14 werkdagen worden verwerkt

********/*********/*******(Link) 

Alvast hartelijk dank voor uw medewerking.
Met vriendelijke groet,
Digid Helpdesk

Valse e-mail