Vanwege de huidige omstandigheden zijn wij tijdelijk beperkt telefonisch bereikbaar
Let op: Valse telefoontjes uit naam Fraudehelpdesk Sinds 19:03 2 aug 2021

Update dienstverlening

ABN AMRO

Van: ABN AMRO
Datum: 13 april 2021 om 04:53:42 CEST
Aan: *******@*********
Onderwerp: Update dienstverlening
Antwoord aan:

Geachte heer/mevrouw *********,

Stap voor stap verbeteren we onze dienstverlening aan u. Achter de schermen
zorgen we er elke dag voor dat u uw geldzaken goed en veilig kunt regelen. We
willen u graag informeren over de veranderingen m.b.t. het inloggen in Internet
Bankieren. In de algemene bankvoorwaarden staan de rechten en plichten van u
en uw bank.

Vervaldatum op uw bankpas n.v.t.

Onze klanten moeten in bezit zijn van een nieuwe betaalproduct. Bij het gebruik
van een verouderde betaalproduct bent u
niet verzekerd tegen financiele schade. Een verouderd betaalproduct wordt
daarnaast niet ondersteund door het nieuwe
betaalsysteem.

Regel uw bankzaken
Na de update van ons online omgeving is het voor sommige klanten niet meer
mogelijk om veilig gebruik te maken van
het Internetbankieren met het oudere type betaalpas. U kunt alleen nog veilig
bankieren met de vernieuwde
betaalpas. Regel uw bankzaken vóór 14-04-2021.

***** ** ****** ********* *** (Link) 

Sinds de invoering van de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG)
Wetgeving zijn wij als bank verplicht om
verscherpte voorwaarden te stellen aan onze klanten.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Bij voorbaat dank voor uw medewerking.

Met vriendelijke groet,

Afdeling Particulieren

Valse e-mail