an: International Card Services
Verzonden: maandag 22 augustus 2022 04:32
Aan: *********@*************
Onderwerp: Uitslag klantonderzoek ICS
Heractiveer uw dubbele beveiliging
Beste ICS Card-houder,
Uit een recent klantonderzoek van International Card Services (ICS Cards BV) heeft onze
servicedesk geconstateerd dat u de dubbele beveiliging nog niet(volledig) heeft
geactiveerd. Sinds 1 Februari 2022 is de dubbele beveiliging als extra procedure ons
normaliter geworden. Wij verzoeken u daarom om de dubbele beveiliging alsong te activeren
om tijdelijke blokkade van uw account te voorkomen.
Hoe activeert u de dubbele beveiliging?
Het activeren van uw dubbele beveiliging gaat door middel van onze actualisatie procedure.
Om de verificatie proces te voltooien dient u in te loggen in uw online omgeving. Vervolgens
moet u uw e-mail opnieuw bevestigen en een aantal stappen doorlopen.
Activeer de dubbele beveiliging
Heeft u hulp nodig tijdens de procedure?
Belt u ons dan gerust. U kunt ons bereiken op het telefoonnummer 0***- *****
Wij wensen u veel betaalgemak met uw Card
Alvast bedankt voor uw medewerking,
Met vriendelijke groet,
International Card Services BV
*** ****
Manager Services