Van: klantenservice rabobank
Verzonden: woensdag 8 december 2021 06:10
Aan: *******@********
Onderwerp: Uitslag administratieve controle
Geachte heer/mevrouw,
Uit onze administratieve controle blijkt dat u nog steeds gebruikt maakt van een
verouderde Rabo Wereldpas.
Wat betekent dit voor u?
Het blijven gebruiken van een verouderde Rabo Wereldpas heeft vele nadelen.
Om onze klanten de beste service te blijven garanderen op het gebied van
veiligheid, voeren wij met enkel regelmaat de nodige updates door om de
bankieromgeving zo veilig mogelijk te houden.
Dit betekent dat u op korte termijn niet meer zult kunnen inloggen in uw Rabo
Online Bankieren om uw dagelijkse bankzaken te regelen, betalen met uw
betaalpas of geld kunt opnemen van uw betaalrekening(en) bij de Rabobank.
Nieuwe pas aanvragen
Wij verzoeken u om kosteloos een nieuwe Rabo Wereldpas aan te vragen,zodat u
veilig gebruik kunt blijven maken van de betaaldiensten van de Rabobank. Dit
kunt u doen via ********.nl/************pas(Link). Uw nieuwe Rabo Wereldpas wordt
binnen enkele dagen naar u toegestuurd.
Heeft u nog vragen?
Neem gerust contact met ons op of ga naar **** ****(Link).
Met vriendelijke groet,
Rabobank