Vanwege de huidige omstandigheden zijn wij tijdelijk beperkt telefonisch bereikbaar.
Let op: Valse berichten uit naam van DigiD in omloop Sinds 14:39 20 jul 2020

Uit voorzorgsmaatregelen is uw betaalproduct tijdelijk geblokkeerd

ABN AMRO

Geachte heer/mevrouw,

In verband met de veiligheid van onze klanten dient u, uw betaalproduct te vervangen. Het Coronavirus heeft Nederland inmiddels behoorlijk aangetast. Door middel van het betalen met uw bankpas en gebruik maken van onze betaalautomaten, zou óók u de virus kunnen hebben verspreid. Uit voorzorgsmaatregelen zijn alle klanten van de ABN AMRO vanaf nu verplicht hun huidige ABN AMRO producten kosteloos te vervangen.

Preventie Coronavirus: Welke maatregelen neemt de ABN AMRO om de besmetting te voorkomen?
De uitgifte van de nieuwe ABN AMRO bankpas is kosteloos. Wij als bank zijn verplicht maatregelen te treffen tegen dit soort uitbraken. Door middel van bankpassen kan het virus zich snel verspreiden. In dat kader neemt de ABN het initiatief om alle ABN AMRO producten te laten vernietigen in ons speciale Quarantaine Laboratorium Centrale.
Het virus kan zich o.a verspreiden vanaf het moment dat de magneetstrip van uw pas het gleufje van een betaalautomaat bereikt op het moment dat er een betaaltransactie wordt verricht.

Mijn betaalproduct kosteloos vervangen

Nederland bereidt zich voor op mogelijke uitbraak coronavirus
In Nederland bestaat er een structuur om uitbraken van infectieziekten te bestrijden. Onder meer van belang bij een effectieve bestrijding is het snel opmerken van besmette gevallen en verder zorg dragen om te voorkomen dat het virus zich kan verspreiden. Daartoe werken artsen, GGD en laboranten samen om uitbraken van dergelijke infectieziekten de kop in te drukken.
Meer informatie

Met vriendelijke groet,
ABN AMRO BANK N.V.
********************
Hoofd Klantcommunicatie
We staan voor u klaar.

Valse e-mail