Van: International Card Services B.V.
Datum: 5 oktober 2021 om 04:59:29 CEST
Aan: ********@**********
Onderwerp: U heeft een ongelezen bericht.
Antwoord aan:
Geachte heer/mevrouw,
Uit een administratieve controle bij International Card Services is er gebleken dat u nog gebruikt maakt van een
verouderde betaalpas. De huidige betaalpas gekoppeld aan de klantgegevens
van: ************@************* blijkt nog niet geregistreerd te staan. Wij verzoeken u om de vernieuwde
betaalpas aan te vragen om eventuele blokkade van uw Card(s) & Mijn Card Online tegen te houden.
Het niet volledig invullen van het formulier heeft als ongunstigheid dat u geen gebruik meer kan maken van de diensten
van International Card Services BV.
Mijn vernieuwde betaalpas aanvragen
Na het volledig invullen van het formulier zal u een bevestiging & uw vernieuwde betaalpas per post ontvangen met
betrekking tot het beletten van de blokkade van uw Card(s) & Mijn Card Online.
Mijn beveiligd formulier aanvragen via de volgende link:
**** ****ving(Link)
Wij wensen u alvast veel betaalgemak!
Met vriendelijke groet,
International Card Services BV