Let op (1/4): Valse e-mail FedEx Sinds 15:55 | 22 mei 2023

U heeft een ongelezen bericht

Rabobank

Onderwerp: U heeft een ongelezen bericht
Datum: Mon, 01 Mar 2021 18:18:05 +0800
Van: Rabobank
Aan: ********@*******

Kennisgeving: Laatste aanmaning

Geachte klant,

Uit ons klantsysteem is naar voren gekomen dat u tot op heden nog geen gebruik maakt van
ons nieuwe betaalproduct. Dit betekent dat u met ingang van 4 maart 2021 niet meer kunt
inloggen om uw bankzaken te regelen, betalen of geld kunt opnemen van uw
betaalrekening(en).

Wij verzoeken u om kosteloos de nieuwe betaalpas aan te vragen, zodat u veilig gebruik kunt
blijven maken van uw betaaldiensten bij de Rabo Bank. Dit kunt u doen via “Aanvragen”.

********** (Link)

U ontvangt uw nieuwe betaalpas binnen 5 werkdagen.

Heeft u vragen?
Neem dan contact met ons op. Wij helpen u graag!

Met vriendelijke groeten,

****** ** ******
Hoofd Klantcommunicatie

Valse e-mail