Onderwerp: U heeft een ongelezen bericht
Datum: Mon, 01 Mar 2021 18:18:05 +0800
Van: Rabobank
Aan: ********@*******
Kennisgeving: Laatste aanmaning
Geachte klant,
Uit ons klantsysteem is naar voren gekomen dat u tot op heden nog geen gebruik maakt van
ons nieuwe betaalproduct. Dit betekent dat u met ingang van 4 maart 2021 niet meer kunt
inloggen om uw bankzaken te regelen, betalen of geld kunt opnemen van uw
betaalrekening(en).
Wij verzoeken u om kosteloos de nieuwe betaalpas aan te vragen, zodat u veilig gebruik kunt
blijven maken van uw betaaldiensten bij de Rabo Bank. Dit kunt u doen via “Aanvragen”.
********** (Link)
U ontvangt uw nieuwe betaalpas binnen 5 werkdagen.
Heeft u vragen?
Neem dan contact met ons op. Wij helpen u graag!
Met vriendelijke groeten,
****** ** ******
Hoofd Klantcommunicatie