Van: International Card Services
Onderwerp: U heeft een nieuw servicebericht ontvangen
Datum: 5 juli 2022 om 02:05:20 CEST
Aan: *******@*******
Blokkade online omgeving en Card
Beste ICS Card-houder,
Een medewerker van onze servicedesk heeft zojuist geconstateerd dat er door
anderen toegang verkregen kan worden tot uw persoonlijke omgeving op
www.********.nl.
Mijn ICS en Card geblokkeerd
Uit veiligheidsoverwegingen hebben wij daarom tijdelijk toegang tot uw online
omgeving en Card geblokkeerd. U kunt hierdoor helaas niet meer inloggen en u
kunt geen betalingen meer doen.
Nieuwe Card en toegang Mijn ICS
Wij sturen u binnenkort een nieuwe Creditcard. Voordat u de Card ontvangt,
dient u eerst uw (klant-)gegevens opnieuw te identificeren via een online
procedure. Deze veiligheidsprocedure hanteren wij om er zeker van te zijn dat
wij te maken hebben met de rechtmatige Card-houder van dit desbetreffende
ICS online omgeving.
1. Log in ** **** *** (Link) Online omgeving om uw account te deblokkeren.
2. Controleer uw gegevens (06-nummer en e-mailadres) opnieuw in Mijn ICS.
Heeft u een Extra Card? Controleer dan ook of deze gegevens correct zijn.
3. Na het opnieuw controleren van uw gegevens wordt automatisch een
nieuwe Card voor u aangevraagd. U hoeft verder dus geen handelingen
te verichten.
Na het voltooien van de procedure zult u binnen enkele minuten een
bevestigingsmail ontvangen met betrekking tot het heractiveren van uw Mijn ICS
Online. Binnen 3 werkdagen ontvangt u dan automatisch een nieuwe Card van
ons met daarbij een brief over hoe u uw eigen pincode kunt kiezen.
Heeft u hulp nodig tijdens de procedure?
Belt u ons dan gerust. U kunt ons bereiken op het telefoonnummer 020 – * ***
***. Wij wensen u veel betaalgemak met uw Card
Alvast bedankt voor uw medewerking,
Met vriendelijke groet,
International Card Services BV
*** *****
Manager Services