Vanwege de huidige omstandigheden zijn wij tijdelijk beperkt telefonisch bereikbaar.
Let op: Nieuwe variant phishing via Marktplaats Sinds 14:31 19 aug 2020

U heeft een betalingsachterstand opgelopen

Vattenfall

Van: Vattenfall Klantenservice
Verzonden: zaterdag 1 augustus 2020 03:49
Aan: *********@****************
Onderwerp: U heeft een betalingsachterstand opgelopen

Uw gegevens
Klantnummer | **********
Contractrekening | ***********
Datum | 01 augustus 2020
Betalingskenmerk | **************

Betreft
Definitief verzoek vereffening openstaand bedrag

Geachte meneer/mevrouw ,

Wij hebben de betaling na herinnering van het openstaand bedrag à € 370 voor onder
andere de factuur van 16 juni 2020 met daabij horende factuurnummer ******* nog
niet ontvangen.

Betaal zo snel mogelijk en voorkom afsluiting
Het overkomt ons allemaal wel eens dat een betaling niet lukt. We adviseren u om alsnog
uiterlijk op 03 augustus 2020 te betalen. Hiermee voorkomt u een aanmaning eventuele
incassokosten of kosten van de gerechtsdeurwaarder.

U kunt op de volgende manieren betalen:

Met *******(link) via deze AcceptEmail
Overmaken naar IBAN: NL*****************
*******************o.v.v. het
betalingskenmerk ***************

********* ******** (link)

 

Betaalgemak met automatische incasso
Met automatische incasso heeft u geen omkijken naar uw facturen. Wijzig uw
betaalmethode naar automatische incasso in Mijn Vattenfall onder Mijn gegevens. Of
zorg dat het bij ons opgegeven IBAN nummer correct is en er genoeg saldo op staat
tijdens de incasso.

Heeft u nog vragen?
Wij helpen u graag verder op de pagina over het veilig betalen van de energienota.

*. **************
Directeur Klantenservice

 

 

Valse e-mail