Van: Klantenservice Vattenfall
Datum: 28 mei 2021 15:40
Onderwerp: U heeft een betalingsachterstand opgelopen
Aan: ***************@**************
Klantnummer: 2****************
2e Betalingsherinnering
Beste meneer/mevrouw ,
Dit is onze 2e en tevens laatste betalingsherinnering voor de openstaande nota. Het bedrag
bestaat uit uw achterlopende termijnfactuur(en) en/of uw openstaande eindjaarsrekening.
Uiterste betaaldatum: 30 mei 2021
Betaalkenmerk: 47******** (voor internetbankieren)
U kunt op de volgende manieren betalen
– Betaal direct veilig en snel via iDeal.
– Via Mijn Vattenfall
Altijd inzicht in uw gegevens met Mijn Vattenfall
In Mijn Vattenfall regelt u al uw energiezaken online. Bijvoorbeeld checken of uw
termijnbedrag nog klopt met uw energieverbruik. Of bekijken hoe u slimmer omgaat met
energie. Ook kunt u uw facturen inzien en betalen.
Kunnen wij u nog ergens mee helpen?
Kijk voor meer informatie op ****************** of neem contact met ons op. We helpen
u graag.
Vriendelijke groet,
**** *********
Directeur Klanten